Search This Blog

Monday, January 2, 2012

Overdose..

Back in Malaya..saya bukan penggemar drama2 melayu sgt....asyik asyik meleleh...asyik asyik meleleh....dah tu kalu drama medikalnya pulak sangat tak realistik...tak macam ER ataupun Grey Anatomy.

Bila dah jauh...tercari-cari pulak drama melayu.

Kredit saya kepada dua blog ini yg tak putus putus tanpa jemu mengupload segala macam mak nenek drama..cerekarama..cengkerama...malahan wayang dari malaya:

www.malaymoviefull.blogspot
www.teamsalkom.blogspot

Maka kalau hujung minggu tu....ehem kalau tak hujung minggu pun saya akan mengoverdosekan diri saya dengan segala macam drama..

Lately saya rasekan drama drama arahan Erma Fatima, agak lain dari yang lain dan ada tarikan yg tersendiri walau pelakon2nye banyak yg di recycle.








Drama2 arahan beliau rasanya seperti menikmati cekodok ikan bilis bersama kopi panas sambil menikmati turunnya salji dalam kesejukan yg melampau!!




Tahun ni takde pulak salji yg melampau macam tahun lepas.

1 comment:

AI said...

wahhh...kalo dok sini hang x heran pon nk tgk drama malaya ek...

aku pulak dah terperangkap dgn drama indon - Anugerah...