Search This Blog

Wednesday, October 3, 2012

Saya bukan blogger tegar

Saya tahu itu.

Sekembalinya saya....
-tidak perlu berjaket
-menikmati matahari sepenuhnya walau kadang terlampau panas
-tidak perlu berheater utk mandi hatta membasuh kencing.

Alah semua orang sudah tahu perkara itu.

Anak-anak mula2 sikit terpana dengan cikgu2 yg "garang" kata mereka.

Dan amat menyedihkan semua bonzai saya mati kekeringan. Huh!!!!...kuharapkan pagar....rupenya pagar tak berguna lansung.

Ada ke patut saya jugak kene melansaikan BIL-BIL tertunggak yg sememangnye bukan kepunyaan saya. Memang pagar tu bukan setakat tak berguna lansung.....patut buang ke lombong aje.

Utk mengubat hati yg lara...saya hanya mampu melihat bonzai2 di laman internet...huhuuhu.

Entah bilalah saya dapat mencambahkan bonzai2 seperti ini......comelkan pokok2 bonzai ni....kalau boleh semua pokok hendak saya bonzaikan....tapi nak tunggu depa ni jadi tua...amatla lamanye.

Gambar2 semua sahlah bukan saya yg punye..semua dari google




No comments: