Search This Blog

Wednesday, May 25, 2011

Monoloq (4)

Interbiu..

Aku benci interbiu...ketaq beb. Terpaksa kontrol macho.

Akhirnya, aku di panggil interbiu untuk local u.

Satu soalan yg ditanya membuatkan aku ingat sampai mati. Panel yang bertanya tersebut, aku kenal pasti selepas itu sebagai dekan universiti yang aku mohon.

Dekan: Do u have boyfriend?

Aku: emmm...emmm...yes.

Dekan: Tell me.....

Aku: ...(darah dah penuh menyimbah kat muka....macam udang terbako....aku kelentong tahap gaban punya..

Dekan: Kalau tak de boyfriend..tak payah kelentong la...pi cari boyfriend dulu ye

Adake itu soalan nya???. Aku punya la prepare menghapal nama menteri ke...hape ke...(kan ni soalan bocor utk setiap interbiu...)

Apa apa hal aku dah lepas tahap itu.

3 comments:

AI said...

haha...sape yg ko mangse kan jadik boipren ko tuh...bukan ke budak2 lelaki takut kt ko masa tuh...

szar said...

Itu le pasal....mangsa aku: Tom Cruise

Dr Singa said...

apesallak tanya boipren eh...

ko garang eh dulu...??
:)